Verzending – Levering
Supervrouwen Bestaan zal binnen 24 uur van jouw bestelling het bestelde product zorgvuldig inpakken en aanmelden bij een pakketvervoerder (Post NL of DPD). Deze verzending gaat te allen tijd met een Track & Trace code zodat zowel jij als wij op de hoogte zijn van het tijdstip van het geleverde. Mocht om wat voor reden dan ook het bestelde product bij de pakketbezorger verloren gaan dan zal Supervrouwen Bestaan er voor zorgen dat het alsnog bij jou bezorgd wordt.
Mocht het bezorgde product beschadigd of kapot geleverd worden dan willen we dat binnen 24 uur na levertijd gecommuniceerd krijgen per mail (hallo@supervrouwenbestaan.nl). Eventuele schade na ingebruikname van het bestelde product is voor jouw eigen rekening, Supervrouwen Bestaan zal dan geen vergoeding geven of het product omruilen.
Binnen drie werkdagen heb jij het bestelde product ontvangen, afhankelijk van de pakketvervoerder, het tijdstip van bestellen (rond de feestdagen is het drukker en is dus het risico op vertraging groter) en de hoeveelheid van de bestelling.
Overzicht
Mocht je niet tevreden zijn met wat je gekocht hebt dan heb je 5 dagen de tijd om het product te retourneren.
Om het te kunnen retourneren mag het product niet gebruikt zijn, in goede staat zijn en in dezelfde conditie zijn zoals je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking geretourneerd worden.
Sommige producten kunnen niet geretourneerd worden:
- Online Trainingen;
- Evenementen.
Voor de volledigheid hebben we bewijs van aankoop (email) nodig.
Er zijn situaties waarin we geen of slechts een deel van de kosten terugbetalen:
- Producten die overduidelijk zijn gebruikt;
- Producten die niet in de originele verpakking retour gestuurd zijn en daardoor beschadigd zijn;
- Producten die 14 dagen aankoop zijn geretourneerd.
Terugbetaalregeling
Het moment dat we jouw melding hebben ontvangen dat je het product retour wilt sturen, met bewijs van aankoop, en we het product daadwerkelijk retour hebben ontvangen, is het moment waarop we beoordelen of en hoeveel je terugbetaald krijgt.
Zodra we beoordeeld hebben dat je een deel of het geheel terugbetaald krijgt zal je hiervan een e-mail ontvangen en zullen wij het bedrag op de bankrekening storten waarvan de oorspronkelijke betaling is gedaan.
Late of missende terugbetalingen
Mocht je de retourbetaling niet hebben ontvangen check eerst goed jouw bankrekening op Bureau MooiRood.
Soms komt het voor dat er wat tijd overheen gaat voordat het bedrag op je rekening gestort is.
Mocht je alles goed gecheckt hebben en toch niets ontvangen hebben, neem dan contact met ons op: hallo@supervrouwenbestaan.nl
Sale
Producten in de sale worden niet retour genomen.
Ruilen
We kunnen alleen producten ruilen die volledig in goede staat en in de originele verpakking zijn. Mocht je een product willen ruilen mail ons dan: hallo@supervrouwenbestaan.nl
Retour sturen
Om je product te retourneren stuur je het naar:
Bureau MooiRood – Supervrouwen Bestaan
Herenweg 276, B-18
3645DX VINKEVEEN
Je betaalt zelf de kosten om het product te retourneren. De kosten voor het retour zenden worden niet terugbetaald. Wanneer je een product retour stuurt zonder correcte frankering, worden de kosten van deze onjuiste frankering aan jou doorbelast.
Afhankelijk van waar je woont en hoe snel POST NL het pakket bij ons aflevert, zal de retourbetaling gedaan worden.
Wanneer je meer (of kostbare) producten wilt retourneren is het misschien verstandig om dit met track & trace en in ieder geval met een gerenommeerd pakketvervoerder/postbedrijf te versturen. Bureau MooiRood – Supervrouwen Bestaan is in geen geval verantwoordelijk voor het misraken van jouw retourpakketje/brief.
Hulp nodig?
Kom je er niet uit Supervrouw? Neem dan contact op: hallo@supervrouwenbestaan.nl